piątek, 2 marca 2012

                                                           Rozdział 17



~` Niall ~


Kiedy się obudziłem przetarłem ręką twarz. Gdy przypominam sobie o wczorajszym dniu chce mi się ryczeć jak baba. Ale w głębi duszy czuje że nie powinienem tak podle się czuć. Przecież Aleksis nie powinna mi mieć tego za złe ! Wyjaśniliśmy już wcześniej sobie tą sytuacje wtedy nie było mowy o żadnym dziecku. I mam nadzieje że nadal nie będzie. Wstałem i poszedłem po odpis od lekarza. O dziwo wychodzę SAM o własnych siłach od lekarza. Poszedłem kupić w kwiaciarni największy bukiet róż jaki był. Poprawiłem bluzkę i zapukałem do drzwi dziewczyny. Kiedy mnie zobaczyła nie wyglądała na ucieszoną. Zaprosiła mnie do środka a kwiaty włożyła do wazonu.
- Aleksis, wybacz. - powiedziałem patrząc jej głęboko w oczy.
-Jak chcesz być ze mną i wychowywać dziecko i w dodatku nie moje ?
- To jeszcze nie jest pewne czy jestem ojcem.
- Wiesz , bardzo mnie to wszystko zabolało. Myślałam że mogę ci ufać a ty mnie zdradziłeś .- Powiedziała a po policzkach płynęły jej łzy.
- Ale Aleksis przecież wiedziałaś o tej zdradzie. Rozmawialiśmy już o tym wcześniej i mi wybaczyłaś. Dlatego nie wiem o co ci teraz chodzi.
-O to że mój chłopak może mieć dziecko - powiedziała trochę zmieszana.
Pierwszy raz nie wiedziałem co powiedzieć. Patrzałem na nią próbując cokolwiek z siebie wydusić.
- A jeśli okaże się że to moje dziecko to co wtedy ? Zostawisz mnie z tym wszystkim samego ?
- Niall , to nie tak ! Ja po prostu boję się że nie udźwignę tego wszystkiego.
-Dla mnie to tez jest trudne Aleksis - powiedziałem i mocno ją do siebie przytuliłem.
Pogadaliśmy chwilę i doradziła mi żebym zrobił test na ojcostwo. Pomyślałem że to wcale nie jest taki głupi pomysł. Wiedziałem że Meg wychodzi jutro ze szpitala , właśnie wtedy jej to powiem. Po czym Aleksis wtuliła się w mnie i powiedziała :
- Zapomnę o tym ale mam nadzieję że ta sytuacja się nigdy się nie powtórzy.
- Obiecuję kochanie - powiedziałem i pocałowałem ją w policzek.
Usiedliśmy razem na kanapie i oglądaliśmy film a ja wpadłem na pomysł żeby jej pośpiewać i pograć na gitarce.


I keep playing it inside my head
all that you said to me
I lie awake just to convince myself
This wasn’t just a dream
'cause you were right there


Every morning when I leave my house
I always look for you yeah
I see you everytime I close my eyes
what am I gonna do…,
And all my friends say
that I’m punching over my weight
But in your eyes I
saw how you were looking at me


Po kilku minutach usłyszałem chrapanie. To było słodkie. ' Kurde , znudziło jej się ' pomyślałem a na twarzy pojawił się uśmiech. Nakryłem ją kołdrą a sam w tym czasie poszedłem coś zjeść. Zrobiłem sobie omlety. Bardzo mi smakowało.Aleksis wykonanie na pewno było by lepsze. Rany jak ja KOCHAM jeść.
























~`Megan ~`


Obudził mnie krzyk dziecka. Wstałam i poszłam ją nakarmić. Po chwili napisałam sms'a do Harrego bo nie odbiera moich telefonów. ' Musimy pogadać . Daj mi wyjaśnić tą całą sytuację, proszę ! '. Mam nadzieję że wszystko się ułoży między nami. Jest to taki świetny chłopak. Przyszła pielęgniarka i zabrała Emily na jakieś dodatkowe badania. Usiadłam na łóżku i cała zdenerwowana czekałam na Hazze. Po chwili ujrzałam go w drzwiach.
- Mam mało czasu wiec lepiej się streszczaj - powiedział zimnym głosem.
- Harry ja cie nie zdradziłam.
- To niby czemu masz podejrzenia że masz dziecko z Niallem ? Nie rób ze mnie idioty !- powiedział głośnym tonem.
-Ale Harrry, nie byliśmy wtedy razem. Nawet do końca się nie znaliśmy więc nie możesz mi mieć tego za złe. Nie jestem jeszcze pewna czy to dziecko Nialla czy twoje. Bardzo mi na tobie zależy i nie odchodź ode mnie .
- No tak ale nawet nie wiesz jak bardzo cieszyłem się że będę ojcem a tu taka wiadomość.
-Byłeś zawsze przy mnie kiedy cie potrzebowałam. Bez względu na to co się okaże to właśnie ty będziesz ojcem mojego dziecka jeśli tylko będziesz chciał.
Chłopak bez słowa się do mnie przytulił. 
- Kocham cie Meg - powiedział i patrzył mi się prosto w oczy.
- Ja ciebie też. Jesteś najlepszym tym co mnie w życiu spotkało.
Patrzyliśmy jeszcze na siebie tak przez chwilę. Do mojej sali przyszedł lekarz i powiedział:
- Mała nie może jutro jeszcze wyjść ponieważ pojawiły się komplikacje.
- Czy to coś poważnego panie doktorze ?
- Jeszcze nie wiadomo ale proszę się nie bać na zapas. 
- Na pewno chodzi o serduszko. Proszę , niech pan powie że ona przeżyje !
-Jutrzejszy dzień nam wszystko wyjaśni a teraz proszę się położyć i odpocząć.- po chwili dodał patrząc na Harrego - Czas odwiedzin już się skończył. Proszę opuścić szpital. Chłopak nie chętnie mnie zostawił. Widziałam że bał się o Emily.Położyłam się na łóżku i płakałam. Tak bardzo się boje o moja córeczkę. Wzięłam za telefon i zadzwoniłam do mamy. Wiedziałam że ona ze mną pogada i na pewno mi doradzi co mam robić.

 -------------------

Mam nadzieję że ostatni rozdział nie wprowadził was w błąd i w tym są małe wyjaśnienia. Oby wam się spodobał. Komentarze mile widziane :) Następny rozdział będzie dłuższy. Jak macie pytania to piszcie na gg. 40828011.

9 komentarzy:

  1. Wspaniały rozdział :) Mam nadzieję, że to będzie dziecko Harrego. Mam nadzieję, że mała przeżyje! Czekam z niecierpliwością na następny rozdział ;) Szkoda, że był taki krótki : (

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda że tak krótko :(
    mam nadzieję, że w następnym rozdziale wyjaśni się kto jest ojcem, oby to był Harry :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehh .. No Już Rozumiem O Co Łaziło .. XD

    Szkoda , Że Tak Króciutko .. :c
    Czekam Na Nastepny ..
    Mam Nadzieję , Że Harry Będzie Ojcem Dziecka .. Wszyscy Będą Happy .. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdział Bardzo fajny ! Oby dziecko było Harrego bo Niall może sobie nie poradzić. Ciesze się że wszystko wróciło do normy i Meg z Harrym i Aleksis z zN iallem są szczęśliwi :)
    Czekam na nowy :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne, fajne ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnieee ;] Czekam na nextaaa <333

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne.<3 Czekam na następny.<33
    http://1donedirection.blog.onet.pl/
    Zapraszam też do mnie, pisze to opowiadanie z przyjaciółką.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne !!!!!!! <333

    OdpowiedzUsuń