środa, 29 lutego 2012


                Rozdział 16



~`Megan~`

Byłam zdziwiona czemu Zayn poprosil ich o wyjscie i co co tak na prawde chcial ode mnie. Zastanawialam sie przez chwile co chcial powiedziec. W koncu wydusil swe slowa:
- Megan, kogo jest Emily?- zapytał powaznie
- No jak kogo ?! Harrego- odpowiedzilam zdziwiona
- Coś mi sie wydaje ze nie.
- O co ci chodzi Zayn?
- Dziewczyno ty tego nie widzisz ze ona jest podobna do Nialla?
- Nie.... Możesz wyjsc ? chce pobyc sama z mała.- powiedzialam oburzona
- Okej , trzymaj sie.
Chwile pozniej przyjzalam sie małej i pomyslalam ze rzeczywiscie moze byc Nialla  ale to przeciez nie mozliwe. Oby nie. Miedzy mna a Harrym dobrze sie uklada , nie chce zeby wszystko sie zepsulo. Od kiedy przespałam się z Niallem czułam się inaczej. Miałam mdłości ale zwalałam to na złe odżywianie. Sama nie wiem co teraz o tym wszystkim myślec. Przeszły mnie ca całym ciele dreszcze. Im bardziej przyglądałam się małej tym bardziej się bałam że Zayn ma racje. A co jeśli wygada chłopakom ? To może zniszczyc mój związek z Harrym a tego bym sobie niegdy nie darowałą. Po chwili uslyszałam że ktoś wchodzi do pokoju:
- Mówiłam ci żebys wyszedł ! - krzyknęłam
- To tylko ja Meg – usłyszałam czyjś głos a kiedy się odwróciłam zobaczyłam Hazze.
Nie mogłam spojrzec mu w oczy. Czułam się okropnie. Przytuliłam mocno do siebie małą o odwróciłam się plecami do chłopaka.
- Co się stało ? Co chciał od ciebie Zayn – powiedział kładąc mi dłoń na ramieniu.
- Nic – kiedy to powiedziałam łzy zaczeły spływac mi po policzkach.
Chłopak podszedł do mnie i mi je wytarł.
-Powiedź mi proszę. Postaram ci pomóc , wiesz chyba że możesz na mnie liczyc
- Ale Harry właśnie teraz uświadomiłam sobie coś takiego że nie wybaczysz mi chyba do końca życia – powiedziałam chowając zapłakaną twarz w dłonie
- Meg ! Kocham cie , zaufaj mi.
-Obawiam się że nie jesteś ojcem – spojrzałam na twarz harrego która z sekundy na sekunde stawała się coraz smutniejsza.
-Co ?! Co ty powowiadasz ?!
- Kiedyś po pijaku przespałam się z Niallem. Miałam nudności ale myslałam że to są objawy mojej nie zdrowej diety. Boję się że to właśnie z nim jestem w ciąży ale obym się myliła. Ale uwierz mi że to z tobą pragnę ją wychowywac ! – powiedziałam jednym tchem i czekałam na jego reakcje.
Harry spojrzał na małą a potem na mnie po czym powiedział :
- Jak mogłas mi to zrobic ?! Nie odzywaj już się do mnie !- zobaczyłam w jego oczach łzy. Wiedziałam że poważnie go zraniłam ale nie umiałam temu zapobiec. Chłopak wybiegł z sali jak oparzony i mówił cały czas coś pod nosem.


~~ Niall~`

Obudzło mnie głośne trzaśnięcie drzwiami. Przetarłem oczy i zobaczyłem Harrego.
- Może ciszej co ? Obudziłeś mnie – powiedziałem odwracając się na drugi bok.
- Jak mogłeś Niall ? Jak mogłes zrobic to mi i Aleksis ?- zapytał wściekły. Po jego minie wiedziałem że coś jest nie tak.
- O co chodzi ?! – zapytała zdziwiona dziewczyna i spojrzała na mnie pytająco.
- No właśnie Harry o co ? Bo nic z tego nie rozumiem.
- Jak to o co ? Możliwe że nie jestem ojcem.- powiedział a po policzkach spływały mu łzy.
- Słucham ? – zrobiłem wielkie oczy.Harry tak się cieszył że będzie miał dziecko a teraz mówi że to nie jego ? nie ogarniałem już tego wszystkiego.
-No możliwe jest że nie jestem ojcem.
- Ale nie rozumiem co ja mam z tym wspólnego – powiedziałem unosząc lekko brew.
- Meg rozważa możliwość że to ty nim jestem – powiedział przez zęby – nie daruję ci tego Niall. Popatrzył na mnie przez chwile i wyszedł wściekły. Moje serce zaczęło mi coraz szybciej bic. Przeciez to było nie możliwe że jestem ojcem. Tylko raz spałem z Megan i do tego nie byłem sobą. Jeśli okaże się że to moje dziecko nie będę już miał przed soba życia. Nie wiedziałem co robic. Po chwili usłyszałem płacz . Spojrzałem na biedną aleksis. Ukryła twarz w dłoniach i płakała.
- Niall jak mogłeś ? Zależało mi na tobie jak na nikim innym- powiedziała po czym uderzyła mnie w twarz. Złapałem się za bolący policzek. Spojrzałem na dziewczyne ale nie byłem w stanie nic powiedziec. Wzięła swoje rzeczy i wybiegła bez słowa. Coś czułem że to już koniec. Zrobiłbym dla niej wszystko ale boje się że mi tego nie wybaczy. Jutro z nią pogadam i wszystko jej wyjaśnie.  Patrzyłem nie obecnym wzrokiem po całej sali. Wstałem i postanowiłem iśc pogadac z Megan. To przez nią mój związek może się skończyc.
- Chyba musimy pogadac co ? – powiedziałem poprawiając dłonią włosy
- Harry ci powiedział ?
- Tak , mam nadzieję Meg że to tylko jakis głupi żart co ?
-Nie Niall, naprawdę się boję że jesteś ojcem. Spojrz na małą. Jest do ciebie bardzo podobna.
Podszedłem do dziecka i uwarznie mu się przyjrzałem.
- Czy ja wiem ? Wygląda jak większosc małych dzieci. To jest nie możliwe że ja jestem ojcem rozumiesz ? Przecież od tamtej sytuacji u mnie już razem nie spaliśmy.
-Niall ,dla mnie tez to jest ciężkie. Wolałabym w ogóle nie mieć dziecka w tym wieku. Ale się zdarzyło. Teraz kocham ja najbardziej na świecie i modle się o to żeby okazało sie że to własnie Harry jest ojcem.
- Zaraz , to ty nie jestes pewna kto jest ojcem ?
- No nie jestem jeszcze. Mam tylko podejrzenia że to  jesteś ty – powiedziała cicho.
- Ty chyba jesteś nie poważna. Pokłóciłem się z Aleksis bo myśli że jestem ojcem a to tylko twoja przypuszczenia ?
- No tak Niall ale..
-Ale co ? – przerwałem dziewczynie -Niszczysz mi życie wiesz ? Następnym razem jak będziesz ogłaszała całemu światu że jestem ojcem to bądź tego pewna !
Popatrzyłem na nia krzywo i szybko wróciłem do swojego pokoju. Usiadłem na łózku i całą noc płakałem. Przeczesywałem dłonią nerwowo włosy. Chciałem żeby ten koszmar jak najszybciej się skończył.






-














----------------------------
Przepraszam że tak dawno nie dodawałam rozdziałów ale jakoś tak wyszło. Mam nadzieję że sie wam spodoba. Piszcie w komentarzach co sądzicie. Jak macie pytania to piszcie na gg. 40828011.
Polecam bloga mojej przyjaciółki :                      http://essence-protectme.blogspot.com/ 

10 komentarzy:

  1. Nie rozumien dlaczego Harry jest zły i krzyczał do Niall'a ,że mu tego nie wybaczy skoro on wiedział ,że Niall się z nią przespał , tak samo z Aleksis , ona też wiedziała , a uderzyła go w twarz.! Przecież wcześniej ta dwójka o tym wiedziała , a ty to przedstawiłaś jakby tylko Harry przespał się z Megan a Niall zdradził Aleksis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to zrozumiałam tak że Harry i Aleksis się źli ponieważ Niall i Meg bd mieli dziecko. Harry tak się cieszył że bd miał dzieciaka a tu proszę , nie jego. Mi się ten rozdział mega podoba i fajnie to okazałaś !!!!! :)

      Usuń
  2. No Ale Czemu Oni Na Niall'a Krzyczą Coś Takiego Jak ' nie daruję ci tego Niall ' .? Przecież I Aleksis I Harry Wiedzieli , Że On Spał Z Megan .. I On Spał Z Megan Jeszcze Przed Tym , Jak Niall Zaczął Chodzić Z Aleksis , A Harry Jeszcze Nie Był Z Megan .?
    No Bo Przecież Aleksis , O Ile Dobrze Pamietam , Wybaczyła Wtedy Niall'owi , Że Przespał Się Z Megan ..
    ONA WIEDZIAŁA , ŻE ON SPAŁ Z MEGAN .! I HARRY TEŻ . !
    A Oni Do Niall'a Z Tekstami Typu ' Jak Mogłeś Zrobić To Harry'emu I Aleksis ' ...
    Powtarzam Jeszcze Raz ..
    TA DWÓJKA PRZECIEŻ WIEDZIAŁA , ŻE ONI ZE SOBĄ SPALI . ! I WTEDY JESZCZE NIALL I ALEKSIS NIE BYLI RAZEM , A HARRY NIE BYŁ Z MEGAN .! W TAKIM RAZIE PRZECIEŻ TO NIE BYŁA ZDRADA .!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale w tym całym rozdziale nie chodzi o zdrade tylko o fakt że Harry tak bardzo chciał miec te dziecko. Aleksis mu wybaczyła wczesniej ale gdyby to był mój chłopak tez bym była zła jakby było prawdopodobieństwo że bd tatą. Mi się ten rozdział BARDZO podoba . Dodaj szybko nowy, pozdrawiam ♥

      Usuń
  3. Ciekawie, ciekawie. :) Wciąga, ale nie przepadam za One Direction. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne

    zapraszam


    http://beauty-of-the-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, bardzo ciekawe :*
    Będę chodziła wcześniej, hehe :D
    Zapraszam na mojego bloga:
    info-o-psach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie ; p Pisz kolejne rozdziały ; ***

    OdpowiedzUsuń
  7. '...Miałam NUDNOŚCI ale myslałam że to są objawy mojej nie zdrowej diety...' A NIE POWINNO BYC MDŁOŚCI?:)

    OdpowiedzUsuń